čtvrtek 13. srpna 2015

Něco o mně

Ahoj! Právě jsi našel můj blog Colour of Books. Moc ti děkuji, že jsi sem zavítal. Jmenuji se Honza, je mi 16 let (14.7.2001), mám jednu sestru (kterou mimochodem mám strašně rád), jsem z Jevíčka a před nějakým časem se u mě vyskytla na tuhle dobu celkem zvláštní vlastnost: miluji knihy! Mezi moje záliby patří hra na trubku a klávesy a příležitostně i zpěv (i když se můj vcelku pěkný hlas věkem ztrací). Před nějakou chvílí jsem si udělal hodně velkou závislost na seriály Once Upon a Time, Stranger Things a Sense8. Mám rád dystopie, fantasy a young adultky. Zbožňuju Harryho Pottera a knihy od Patricka Nesse, dále mezi mé oblíbené knihy patří série Kostičas, Jiskra v popelu, Legenda, Skleněný trůn nebo Letopisy Narnie. Miluji hudbu. Hudba představuje značnou část mého života a bez ní bych to jednoduše nebyl já.





Takže to by byl asi takový ten základ o mně. Ještě jednou ti děkuji a doufám, že se ti můj blog bude líbit :)

Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat