středa 7. prosince 2016

Měsíční chvástačka (listopad 2016)


V listopadu jsem se, aspoň tedy na moje poměry, pěkně rozšoupl. Najednou mi tu přibylo víc než dost recenzáků, které skoro ani nestíhám číst, i moje vlastní knihy, na které nemám zatím ani moc čas. Ještě že už tu jsou za chvilku Vánoce... V minulém měsíci se ke mně dostalo 10 knížek + 2 omalovánky.






Ze začátku listopadu mi hned udělaly radost tyto dva nové, již přečtené, kousky. Mládí v hajzlu jste mohli vědět už i v minulé velice chudé chvástačce, protože jsem ji nechtěl až tak chudou, vložil jsem do ní unboxing tohoto recenzáku, který mi poskytlo nakladatelství Jota. A druhou, Rose pod palbou, na níž jsem se těšil více než rok, jsem zase dostal knihkupectví Knihy Dobrovský.




Na stránkách nakladatelství Omega mě zaujaly tyto dva nové tituly, Cech obejvitelů a Lovci duchů. Ty zrovna teď čtu a je to velmi zajímavé čtení.




A pak mi konečně dorazil balík z Megaknih s mou největší objednávkou za posledních pár měsíců. Jsou to ty nejočekávanější knihy letošního podzimu. Královna stínů a Temná tání jsou pokračování dvou skvělých sérií. Běsnění a Rozkaz zabít jsou takové dodatky k jiným, mým velice oblíbeným trilogiím. Naopak Rudý úsvit je úvodní díl jedné ve světe dost úspěšné sci-fi série.




A nakonec zde ještě mám knížky z Presco Group. Otolína a žlutá kočka i omalovánky Alenka v Říši divů a Sněhurka mě zaujaly na ostatních blozích a zatím jsem jak s touto dětskou knížky, tak i s omalovánkami velmi spokojený.






Zde jsou všechny moje přírůstky za listopad. Četli jste nebo se chystáte číst něco z nich?

Žádné komentáře:

Okomentovat