sobota 12. srpna 2017

Call-it-what-you-want (červenec 2017)

Projekt Emily L. z Knižního koutku
Jednoduše řečeno se jedná o seznam knih, které jsem za měsíc přečetl, a zveřejnění gifu, který vyjádří můj názor na ni.




Falešný polibek - Mary E. Pearson








Půlnoční hvězda - Marie Lu








Projekt Kronos - Pavel Bareš








Caraval - Stephanie Garber








Poušť v plamenech - Alwyn Hamilton








Stopařův průvodce Galaxií - Douglas Adams








Dcera kostí a dýmu - Laini Taylor








Jackaby - William Ritter








Restaurant na konci vesmíru - Douglas Adams






Souhlasíte s výběrem mých gifů na každou mou knihu za červenec?

2 komentáře:

  1. Jelikož jsem četla z tvého seznamu pouze Falešný polibek, tak nedokážu posoudit, zda bych s výběrem souhlasila, ale každopadné s Falešným polibkem určitě:))
    A super gify!

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem jen Falešný polibek a s tvým výběrem souhlasím. Jsem zvědavá jaký bude další díl :)

    OdpovědětVymazat