pátek 7. října 2016

Call-it-what-you-want (září 2016)

Projekt Emily L. z Knižního koutku
Jednoduše řečeno se jedná o seznam knih, které jsem za měsíc přečetl, a zveřejnění gifu, který vyjádří můj názor na ni.




Obr Dobr - Roald Dahl








Podivné město - Ransom Riggs









Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies - J. K. Rowling
Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists - J. K. Rowling
Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide - J. K. Rowling








Bitva o labyrint - Rick Riordan








A proto skáču - Naoki Higashida








Poslední z bohů - Rick Riordan








Mistr papírových kouzel - Charlie N. Holmberg








Společenství růže - Marie Lu




Četli jste nebo se chystáte číst některou z knih, ke kterým jsem se dnes citově vyjádřil?

4 komentáře:

  1. Parádní! :D Hlavně ta gifka k Poslednímu z bohů mě baví! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, skvěle jsem se pobavila :) A občas jako bych úplně viděla sebe, natěšenou na nové knihy :)

    OdpovědětVymazat