čtvrtek 1. září 2016

Call-it-what-you-want (srpen 2016)

Projekt Emily L. z Knižního koutku
Jednoduše řečeno se jedná o seznam knih, které jsem za měsíc přečetl, a zveřejnění gifu, který vyjádří můj názor na ni.




Zahrada spáčů - Lisa Heathfield











Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas











Uvnitř mé hlavy - Francesca Zappia











Bajky barda Beedleho - J. K. Rowling











Nedej se - Rainbow Rowell











Vězeň noci a mlhy - Anne Blankman











Pod vlivem Jupiteru - Gary D. Schmidt











Co mě naučil tučňák - Tom Michell






Měli jste při nebo po přečtení některé z těchto knih podobné pocity?

4 komentáře:

  1. Když jsem dorazila k Nedej se, tak jsem vyprskla smíchy. Pro tuhle knihu mám totiž úplně stejnou gifku :D Článek je přednastavený na zítra.
    Jinak kdybych nečetla tvoji recenzi a nevěděla, že se ti Dvůr trnů a růží tolik líbil, podle téhle animace bych tipovala, že tě absolutně nebavil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak jsem asi tu gifku pochopil úplně obráceně, nevadí... :DD

      Vymazat
  2. Na Dvůr trnů a růží se také chystám, doufám, že se mi bude také líbit :D
    Uvnitř mé hlavy bylo skvělé!
    Tyhle články jsou super, také je mám v plánu konečně "psát" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr je úžasná knížka! ;) U týhle rubriky se vždycky dobře vyřádím :DD

      Vymazat