pátek 4. prosince 2015

Přečteno (listopad 2015)


Měsíc se přehoupl přes svůj konec, Vánoce se kvapem blíží a já opět, ale tentokrát mírně, pozdě přidávám Přečteno za listopad. Ani jsem nečekal, že přečtu tolik knih, kolik jsem přečetl, ale mé číslo přečtených knih je, pozor, 6. Já vím, není to zrovna moc, ale na mé poměry a čas a menší nechuť a delší zaseknutí u první knihy je to velmi překvapivé množství, i když ne všechny knihy jsou úplné bichle.





Řeky Londýna - Ben Aaronovitch

Začátek listopadu, jak jsem se zmínil, ve čtení nebyl moc úspěšný. Z důvodu zájezdu do Anglie jsem se Řekami Londýna prokousával celé dva týdny. Byla to opravdu dobrá kniha, ale nebyla prostě chuť, no. Ale po přečtení musím knihu zhodnotit velmi kladně. Styl písma není špatný, humor mi moc nesedl, ale kombinace fantasy a dobré detektivky mi to vynahradila. Ale ty popisy Londýna... no coment! 

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček










Podivná knihovna - Haruki Murakami

Abych nějak zlepšil skóre, pustil jsem se do útlé knížečky s nádhernými ilustracemi jménem Podivná knihovna. Na tuto knihu jsem byl hodně zvědavý a nijak mě nezklamala. Jde o pěkný příběh na zamyšlení. Nic jiného se v tom nedá hledat. Taková jednohubka na posezení. Jestli se chcete dozvědět víc, kouknětě se na poslední Úlovky z knihovny.

Hodnocení: 3 z 5 hvězdiček








Vidořád - Samantha Shannon

Chichichííí, Vidořád je tu a nezačít číst ho hned, co mi přišel, by se rovnalo až hříchu. A je jednoduše nemožné, aby to nebyla stejná bomba, jako první díl, Kostičas. Já jsem se do téhle série zamiloval a to se s dalšími pěti díly určitě nezmění. V originále by mělo pokračování s názvem The Song Rising vyjít příští rok, tak se modlím, že si Host mákne a přeloží knihu co nejdřív. Jinak se asi rozpustím! Recenze!

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček











Romeo a Julie - William Shakespeare

O této povinné četbě snad nemusím nic psát. Jenom to tady tak dávám, abyste věděli, že jsem ji četl a nebylo to vůbec špatné.

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček










Rudá královna - Victoria Aveyard

Návrat zpátky do "normální" četby a to žhavou novinkou Rudá královna. Velmi dobrý myšmaš fantasy, distopie a young adult. Tak čtivou knihu jsem hodně dlouho nečetl a myslím, že ani dlouho číst nebudu. Teda až do vydání druhého dílu Glass Sword, který vyjde v originálu v únoru a v naší české domovině prý o čtyři měsíce později, ale to se taky ještě může změnit. Ach, to čekání. Více v recenzi.

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček









Nebe v plamenech - Emmy Labourne

Po hodně velkém překvapení v podobě Monumentu 14 přišlo ještě větší. V Nebi v plamenech nám krom Deana přibude také velmi čtivý pohled jeho bratra Alexe a právě v těchto částech se objevuje i nějaká ta akce, která byla v prvním díle trochu utlačována. Jak jsem si myslel, že se mi tahle trilogie nebude líbit, tak se mi líbí moc. Recenze snad bude.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček







Sice nevím, jak spokojení byste se sebou byli vy, ale já rozhodně. Tak snad se v prosinci rozečtu ještě trochu víc. Už jste četli, chystáte se číst Rudou královnu nebo nějakou jinou zmíněnou knihu? Komentáře jsou o něco níž ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat