sobota 14. listopadu 2015

Přečteno (říjen 2015)


Já se tak strašně stydím! Dát Přečteno až v půlce měsíce... No, to je jedno. Hlavní je, že je tady, ne? Říjen byl, co se týká školy a koníčků, ještě horší něž září, takže logicky přichází velmi častá fráze knihomola: Nebyl čas na čtení. Škola, různé hudební akce a zájezd do Londýna se prostě nedají skloubit se čtením. Takže jsem přečetl jen 3 knihy.


Divotání - A.G. Howard

Začátek měsíce znamenal menší zklamání. Po výborném a naprosto šíleném fantasy z Říše divů tu máme trochu slabší skoro contemporary. Druhý díl Šepotání se opravdu odehrává v lidském světě. Ale stále se zde objevují naši staří známí a zvláštně krásný styl psaní autorky. 

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček





Krycí jméno Verity - Elizabeth Wein

A pak přišlo velké BUM se jménem Krycí jméno Verity. Sice se většina citlivek, jako jsem já, radši nepřibližuje k těm nejsmutnějším příběhům na světě, příběhům o 2. světové válce, ale já, jak se zdá, se rád drtím a trápím. Ale byla to bomba. Zvláštní bomba. Celkem netypická ve válečném žánru. A jsem rád, že jsem se pro tuto knihu rozhodl, i když jsem o ní vůbec nic nevěděl. Moji méně obvyklou recenzi si můžete přečíst ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček



Pátá vlna - Rick Yancey

A jako poslední (opravdu je to všechno, ách jo) jsem přelouskal Pátou vlnu. Byla to dobrá knížka, se skvělým stylem psaní a dobrými myšlenkami, ale něco mi tam chybělo, rozvleklé pasáže se v ní objevovali skoro nabíledni. Více informací v recenzi ZDE.

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček





Dneska jsem se teda moc nerozepsal, vzhledem k tomu, že ani nebylo téměř o čem. Ale i tak doufám, že vás mé přečtené knihy aspoň trochu zaujali a že se třeba i inspirujete k další četbě (hlavně u té druhé knihy).

Žádné komentáře:

Okomentovat