úterý 1. září 2015

Prázdninové přečteno



O prázdninách jsem přečetl 12 knížek. Jsem s tímhle číslem vcelku spokojený, protože jsem si dal minimální hranici 10 přečtených knih.



ČERVENEC




Šepotání - Anita Grace Howard

Jako první jsem se vrhl na dlouho očekávané a omílané Šepotání. Tahle knížka se mi líbila hodně. Žánr je přesně můj, bylo to šílené, hodně akce a nějaké té romantiky. Moji recenzi si můžete přečíst ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček

Fangirl - Rainbow Rowell 

Po knize od Rainbow Rowell Eleanor a Park jsem se už začal těšit na v květnu vycházející Fangirl. Pak ale to nadšení nějak opadlo a knihu jsem si ani neplánoval koupit. Můj názor obrátila ale recenze od jedné booktuberky a prostě jsem neodolal. Nakonec koupě nelituji a moc jsem si tuhle odpočinkovou oddychovku užil. Recenzi si můžete přečíst ZDE.

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček





Milion sluncí - Beth Revis

Pak jsem se konečně dostal k druhému dílu trilogie Loď mezi hvězdami. První díl se mi opravdu moc líbil a velmi mě zaujal námět. Některým knihomolům prý začátek přišel moc zdlouhavý, ale mně to tak vůbec nepřišlo, Milion sluncí jsem přečetl dřív než předchozí část. Recenzi si můžete přečíst ZDE (POZOR! SPOILERY).

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček



Fantastická zvířata a kde je najít - Mlok Scamander (J. K. Rowling)

Jak už můžete z mého blogu vědět, miluju Harry Pottera. A tak když jsem v knihovně našel tuto knihu, prostě jsem si ji vzal a neřešil, že mám rozečtené jiné knížky. Vždyť je to 70-ti stránková knížečka, za chvilku přečtená. Dozvědět se více o zvířatech z říše Harry Pottera bylo super.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček




Kostičas - Samantha Shannon

Nakladatelství Host pořádalo v červenci (Re)reading Kostičasu. Vzhledem k tomu, že jsem si z ledna vůbec nic nepamatoval a k tomu, že v říjnu vychází druhý díl Vidořád, jsem se rozhodl, že se této akce taky zúčastním. Už před půl rokem mě tato kniha naprosto okouzlila, ale při re-readingu jsem se do ní zamiloval ještě víc. Nemůžu se dočkat dalšího dílu! I WANT TO IT NOW! Recenzi si můžete přečíst ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček



Famfrpál v průběhu věků - Kennilworthy Whisp (J. K. Rowling)

Tak když jsem se vrhl na FZaKJN, proč si nepřečíst i Famfrpál v průběhu věků? Musím říct, že famrpál se mi líbil trochu víc. Zvířata byla napsána spíše jako taková učebnice, ale v této tenké knížce se toho objevilo trochu více. Historie, míče nebo pravidla tohoto sportu. A ještě víc. Oboje moc a moc doporučuju.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček



Proroctví - Josephine Angelini

Téměř všemi recenzenty odcuzovaná, ne příliš dobře napsaná a průměrná kniha s pěknou obálkou. To je prý Proroctví. Podle mě je to úplně jinak. Mně tahle kniha dokonale sedla. Sice jsem ji četl trochu déle, než normálně, ale líbila se mi hodně. Více se můžete dočíst v mé recenzi, ZDE.

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček



          SRPEN


Vražedná léčba - James Dashner

Na začátku července KONEČNĚ vyšel třetí díl ze série Labyrint. První dva díly se mi líbili celkem dost, ale od této knihy jsem toho zase moc neočekával, abych pak nebyl moc zklamaný, ale podle mě to bylo stejně dobré, jako předchozí díly. Ale ten konec... AAAAAAAAAAAAAAAAA! Co to je?! Nejhorší konec, jaký autor mohl vymyslet. Asi už prostě nevěděl, jak dál. Ale jestli Yoli nevydá i spin off The Kill Order, rozpoutáme stávku a hotovo! Prej že není potřebná na tuhle sérii!

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček  


Všechny barvy Země - Beth Revis

Na zakončení této suprové série jsem se strašně těšil, ale nějak jsem se do knížky Všechny barvy Země nemohl začíst. Bylo to fakt strašně zajímavé, ale ta vedra byla příšerná. Konec byl ale naprosto grandiózní. Tuhle sérii rozhodně všem doporučuji. Přečtěte si to! Recenze je ZDE (POZOR! SPOILERY).

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček





Ztracený symbol - Dan Brown

Pak jsem se rozhodl přečíst menší rest, Ztracený symbol, který mi tady leží od Vánoc. Sice je série Roberta Langdona strašně na jedno brdo, ale já ji prostě miluju. Tentokrát se v ní objevil kult zednářů a záhadná Dávná mystéria.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček





A tak mi unikají - Beth Revis

Krátkou novelku ze série Loď mezi hvězdami A tak mi unikají jsem musel číst na mobilu, protože ji v česku (bohužel) nevydali. Ale teď si slovo vzala jiná postava, Seléné, obyvatelka lodi Universum. Příběh se odehrává o hodně dříve, než se Amy probudí. Líbila se mi hodně a jako taková zpětná návštěva série Loď mezi hvězdami to byla paráda.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček



Výlet za všechny peníze - Jeff Kinney 

Jako poslední tu máme nejnovější díl Deníku malého poseroutky. Takový ten oddych z těch náročných knížek. Na zasmátí a odpočinek je to perfektní.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček






Žádné komentáře:

Okomentovat